Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Pelcová, Karolina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54101
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor.
dc.format 98 s. (139 410 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikační strategie cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject ekologický marketing cs
dc.subject ochrana životního prostředí cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing communication strategy en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject ecological marketing en
dc.subject environmental protection en
dc.title Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
dc.title.alternative The Analysis of the Marketing Communication Strategy of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The goal of the bachalor's thesis is to create recommendations for improving the marketing communication strategy of the Sonnentor company including consideration of environmnetal protection. The theoretical part of the bachalor's thesis focuses on the processing of critical literary research in the field of marketing communication strategy and ecological marketing. The practical part deals with the analysis of the current status of marketing communication strategy of the Sonnentor company. One of the part of practical part is also a SWOT analysis and my own questionnaire research. At the end of the thesis are presented 4 recommend the improvement of current marketing communication strategy of Sonnentor company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64157
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
pelcová_2023_dp.pdf 1.924Mb PDF View/Open None
pelcová_2023_op.docx 48.17Kb Unknown View/Open None
pelcová_2023_vp.pdf 215.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account