Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Pelcová, Karolina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54101
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. |
|
dc.format |
98 s. (139 410 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
ekologický marketing
|
cs |
dc.subject |
ochrana životního prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
ecological marketing
|
en |
dc.subject |
environmental protection
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of the Marketing Communication Strategy of a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the bachalor's thesis is to create recommendations for improving the marketing communication strategy of the Sonnentor company including consideration of environmnetal protection. The theoretical part of the bachalor's thesis focuses on the processing of critical literary research in the field of marketing communication strategy and ecological marketing. The practical part deals with the analysis of the current status of marketing communication strategy of the Sonnentor company. One of the part of practical part is also a SWOT analysis and my own questionnaire research. At the end of the thesis are presented 4 recommend the improvement of current marketing communication strategy of Sonnentor company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64157
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account