PR strategie nadnárodní organizace zaměstnávající příslušníky národnostních menšin

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR strategie nadnárodní organizace zaměstnávající příslušníky národnostních menšin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Budík, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:54:08Z
dc.date.available 2010-07-13T12:54:08Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/540
dc.description.abstract Nejzávažnějším problémem příslušníků národnostních menšin v České republice je nezaměstnanost. Např. Romové nebo občané z arabských zemí se s ní ale potýkají také v dalších zemích. Připomeňme, že v loňském roce byla právě nezaměstnanost Romů příčinou několik týdnů trvajících sociálních nepokojů na Slovensku. Došlo zde k jevu, který sociologové avizují už řadu let. Chudoba vyústila v násilí. Přitom se nedá říci, že by se jejich varovnými signály nikdo nezabýval. Hledání způsobů, jak nezaměstnanost Romů alespoň zmírnit, stojí daňové poplatníky každoročně desítky miliónů korun. Výsledek podobných snah však zdaleka neodpovídá vynaloženým prostředkům. Politické nástroje selhávají a je proto třeba hledat jiná východiska. Autor této práce se zabývá myšlenkou, zda by se nezaměstnanost národnostních menšin nemohly pokusit řešit nadnárodní, ekonomicky silné společnosti. cs
dc.format 106 s., 13 s. příloh (text,tab cs
dc.format.extent 891332 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject národnostní cs
dc.subject menšina cs
dc.subject Rom cs
dc.subject romský cs
dc.subject majorita cs
dc.subject minorita cs
dc.subject většina cs
dc.subject menšina cs
dc.subject projekty cs
dc.subject na cs
dc.subject podporu cs
dc.subject zaměstnanost cs
dc.subject nezaměstnanost cs
dc.subject public cs
dc.subject relations cs
dc.subject reklamní cs
dc.subject aktivity cs
dc.subject média cs
dc.subject propagace cs
dc.subject pomoc cs
dc.subject práce cs
dc.subject imigrant cs
dc.subject přistěhovalec cs
dc.subject příslušník cs
dc.subject cizinec cs
dc.subject etnikum cs
dc.subject Čech cs
dc.subject national en
dc.subject minority en
dc.subject gypsy en
dc.subject gypsylike en
dc.subject majority en
dc.subject ethnic en
dc.subject project en
dc.subject plan en
dc.subject system en
dc.subject public en
dc.subject relations en
dc.subject employment en
dc.subject unemployment en
dc.subject advertising en
dc.subject media en
dc.subject journalist en
dc.subject immigrant en
dc.subject foreigner en
dc.subject incomer en
dc.subject goverment en
dc.subject Czech en
dc.subject job en
dc.subject work en
dc.subject propagation en
dc.subject publicity en
dc.title PR strategie nadnárodní organizace zaměstnávající příslušníky národnostních menšin cs
dc.title.alternative PR Strategy of transnational Company employing minority national people en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated The biggest problem of the minority in the Czech Republic is unemployment. Similar situation can be witnessed in other countries. Unemployment was for example the cause of last year's social riots in Slovakia which took several weeks. Sociologists have warned about this phenomenon few years ago - poverty can be the cause of violence. Nevertheless this warning signs were not ignored. Attempts to solve (or at least reduce) unemployment problem of the gipsy minority cost tens of millions of CZK. However, results of such activities don't fulfill expectations. Political instruments fail and search for other solutions becomes necessity. Author of this publication is trying to find solution with the help of international, economically strong companies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 465
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
budík_2006_dp.pdfBlocked 870.4Kb PDF View/Open
budík_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
budík_2006_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account