dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Macková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54098
|
|
dc.description.abstract |
Dobře nastavená interní komunikace podporuje firemní kulturu, efektivitu práce, produktivitu, konkurenceschopnost na trhu, pomáhá snižovat konflikty, zlepšuje spolupráci a vede k větší spokojenosti zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání současného stavu interní komunikace ve vybrané prodejně a na základě dosažených výsledků navrhnout doporučení pro firemní praxi. Použitím metody dotazníkového šetření a rozhovoru s ředitelkou vybrané prodejny byla získána data, která byla následně vyhodnocena. Bylo zjištěno, že většina zaměstnanců vybrané prodejny je spokojena se současným stavem interní komunikace probíhajícím ve vybrané prodejně. I přes tuto skutečnost bylo vybrané prodejně navrhnuto několik doporučení, například zdokonalení komunikačních dovedností vedoucích pracovníků, zlepšení time-managementu zaměstnanců či zavedení anonymních schránek nebo slovníku základních pojmů. |
|
dc.format |
93 s. (198 863 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
směry interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroj interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
tok informací
|
cs |
dc.subject |
Internal Communication
|
en |
dc.subject |
Directions of Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Feedback
|
en |
dc.subject |
Communication Flow
|
en |
dc.title |
Analýza interní komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Internal Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Linhartová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
A well-adjusted internal communication promotes company culture, work efficiency, productivity, market competitiveness, helps to reduce conflicts, improves cooperation and leads to greater employee satisfaction. The aim of this bachelor thesis was to analyze the perception of the current state of internal communication in a selected store and to propose recommendations for corporate practice based on the results. Using a questionnaire survey method and an interview with the manager of the selected store, data was obtained and subsequently evaluated. It was found that most of the employees of the selected store are satisfied with the current state of internal communication taking place in the selected store. In spite of this fact, several recommendations were suggested to the selected store, such as improving the communication skills of the managers, improving the time-management of the employees or introducing anonymous mailboxes or a glossary of basic terms. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64138
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|