Analýza interní komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza interní komunikace ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Macková, Marie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54098
dc.description.abstract Dobře nastavená interní komunikace podporuje firemní kulturu, efektivitu práce, produktivitu, konkurenceschopnost na trhu, pomáhá snižovat konflikty, zlepšuje spolupráci a vede k větší spokojenosti zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání současného stavu interní komunikace ve vybrané prodejně a na základě dosažených výsledků navrhnout doporučení pro firemní praxi. Použitím metody dotazníkového šetření a rozhovoru s ředitelkou vybrané prodejny byla získána data, která byla následně vyhodnocena. Bylo zjištěno, že většina zaměstnanců vybrané prodejny je spokojena se současným stavem interní komunikace probíhajícím ve vybrané prodejně. I přes tuto skutečnost bylo vybrané prodejně navrhnuto několik doporučení, například zdokonalení komunikačních dovedností vedoucích pracovníků, zlepšení time-managementu zaměstnanců či zavedení anonymních schránek nebo slovníku základních pojmů.
dc.format 93 s. (198 863 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject směry interní komunikace cs
dc.subject nástroj interní komunikace cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject tok informací cs
dc.subject Internal Communication en
dc.subject Directions of Communication en
dc.subject Communication Tools en
dc.subject Feedback en
dc.subject Communication Flow en
dc.title Analýza interní komunikace ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Analysis of Internal Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Linhartová, Dana
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated A well-adjusted internal communication promotes company culture, work efficiency, productivity, market competitiveness, helps to reduce conflicts, improves cooperation and leads to greater employee satisfaction. The aim of this bachelor thesis was to analyze the perception of the current state of internal communication in a selected store and to propose recommendations for corporate practice based on the results. Using a questionnaire survey method and an interview with the manager of the selected store, data was obtained and subsequently evaluated. It was found that most of the employees of the selected store are satisfied with the current state of internal communication taking place in the selected store. In spite of this fact, several recommendations were suggested to the selected store, such as improving the communication skills of the managers, improving the time-management of the employees or introducing anonymous mailboxes or a glossary of basic terms.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64138
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
macková_2023_dp.pdf 3.389Mb PDF View/Open None
macková_2023_op.docx 51.83Kb Unknown View/Open None
macková_2023_vp.docx 50.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account