dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Jurica, Samuel
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:15Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53971
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci nástrojů marketingu 4.0 ve firmě Martenz, která se specializuje na výrobu ovocné pálenky z malin. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití nástrojů marketingu 4.0 navrhnout doporučení pro zefektivnění využití těchto nástrojů. Teoretická část obsahuje kritickou literární rešerši zaměřenou na vývoj a aktuální stav marketingu, marketingový mix, PEST, SWOT a Porterova analýza, e-commerce a vztahy s odběrateli. Dále je zaměřena na koncepty marketingu 4.0, jeho vztah k průmyslu 4.0 a internetový marketing. V praktické části je provedena kvalitativní analýza využití nástrojů marketingu 4.0 ve vybrané společnosti. Na základě analýzy a poznatků z teoretické části jsou navrženy doporučení, která jsou podrobena rizikové, nákladové a časové analýze. |
|
dc.format |
89 s. (124 382 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing 4.0
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Marketing 4.0
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Application of Marketing 4.0 in the Martenz Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2023-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the application of Marketing 4.0 tools in the company Martenz, which specializes in the production of fruit brandy from raspberries. The aim of the thesis is to propose recommendations for the more effective use of Marketing 4.0 tools based on the analysis of the current state of the tools. The theoretical part includes a critical literature search focused on the development and current state of marketing, marketing mix, PEST, SWOT and Porter's analysis, e-commerce and customer relations. It also focuses on the concepts of Marketing 4.0, its relationship to Industry 4.0 and Internet marketing. In the practical part, a qualitative analysis of the use of Marketing 4.0 tools in a selected company is conducted. Based on the analysis and the findings of the theoretical part, recommendations are proposed and subjected to risk, cost and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
65257
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|