Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Sigmundová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:11Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53895
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je návrh implementace inovace marketingové komunikace společnosti AVON. Jejím cílem bylo na základě teoretických poznatků, analýzy kontextu, vlastního výzkumu a analýzy současného stavu komunikačních kanálů společnosti navrhnout inovaci marketingové komunikace, která by měla vést k zintenzivnění používání aplikace prodejci Avon a tím i ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Projekt inovace obsahuje možná řešení či doporučení v dosavadní marketingové komunikaci mezi společností a zákazníky. |
|
dc.format |
112 s. (148 956 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
kosmetický průmysl
|
cs |
dc.subject |
společnost Avon
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
cosmetic industry
|
en |
dc.subject |
Avon company
|
en |
dc.title |
Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON |
|
dc.title.alternative |
The Project of Innovation of Marketing Communication of the company AVON |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the Master´s thesis is a proposal for implementing an innovation of the marketing communication of the AVON company. Its goal was to propose a marketing communication innovation, based on theoretical knowledge, context analysis, own research, and analysis of the current state of the company's communication channels, which should lead to more intensive use of the application by Avon sellers and thereby improve the company's business results. The innovation project contains possible solutions or recommendations in the existing marketing communication between the company and customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65184
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account