Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Sigmundová, Sabina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53895
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je návrh implementace inovace marketingové komunikace společnosti AVON. Jejím cílem bylo na základě teoretických poznatků, analýzy kontextu, vlastního výzkumu a analýzy současného stavu komunikačních kanálů společnosti navrhnout inovaci marketingové komunikace, která by měla vést k zintenzivnění používání aplikace prodejci Avon a tím i ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Projekt inovace obsahuje možná řešení či doporučení v dosavadní marketingové komunikaci mezi společností a zákazníky.
dc.format 112 s. (148 956 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject kosmetický průmysl cs
dc.subject společnost Avon cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject mobile application en
dc.subject competition en
dc.subject cosmetic industry en
dc.subject Avon company en
dc.title Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON
dc.title.alternative The Project of Innovation of Marketing Communication of the company AVON
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2023-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of the Master´s thesis is a proposal for implementing an innovation of the marketing communication of the AVON company. Its goal was to propose a marketing communication innovation, based on theoretical knowledge, context analysis, own research, and analysis of the current state of the company's communication channels, which should lead to more intensive use of the application by Avon sellers and thereby improve the company's business results. The innovation project contains possible solutions or recommendations in the existing marketing communication between the company and customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65184
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
sigmundová_2023_dp.pdf 3.401Mb PDF View/Open None
sigmundová_2023_op.docx 49.58Kb Unknown View/Open None
sigmundová_2023_vp.docx 48.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account