PR strategie budování image zvolené instituce

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR strategie budování image zvolené instituce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Dušek, Adam
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:41:51Z
dc.date.available 2010-07-16T11:41:51Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5387
dc.description.abstract Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní analýzy vnímání Oblastní ne-mocnice Náchod a je zpracována podle poznatků nabytých v teoretické části. Vypracovaný projekt je připraven tak, aby přinesl nabídku kvalitních východisek pro efektivní komuni-kaci zvolené organizace. cs
dc.format 61 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 11825700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Image cs
dc.subject Kvantitativní výzkum cs
dc.subject Marketingové komunikace zdravotnického zařízení cs
dc.subject Klientský časopis cs
dc.subject Media relations cs
dc.subject Image en
dc.subject Quantitative research en
dc.subject Marketing communications of medical equipments en
dc.subject Client magazine en
dc.subject Media relations en
dc.title PR strategie budování image zvolené instituce cs
dc.title.alternative PR strategy of image building for chosen institution en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated Medical equipments are struggling along strong competitive environment. Their fruitfulness will depend upon the long-time interest and trust of the patients, similarly to the states of European Union. Communication of medical equipments has its particular features. The bachelor work deals with PR strategy proposal processing of Regional Hospital in Náchod. Practical part comes from quantitative analysis of reception of Regional Hospital in Náchod and is processed upon the knowledge from theoretical part. Elaborate project is made in a way to show the offer of quality solutions for effective communication of chosen organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7452
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dušek_2008_bp.pdfBlocked 11.27Mb PDF View/Open
dušek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
dušek_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account