Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Doubravová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:03Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:03Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53717
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá náplní, významem a pozicí profese charakterového designera v kontextu tvorby rodinných animovaných filmů. Sleduje a přibližuje klíčové metody postupu práce charakterového designera pro tvorbu kvalitních animovaných postav. Práce dále představuje základní techniky využívané k výstavbě vnitřního prostředí postav jako jsou metoda Inside Out, backstory a ilustruje na konkrétních příkladech. Ve své druhé části diplomová práce obsahuje autorskou explikaci projektu s názvem Opičí král, čímž přibližuje proces jeho tvorby a doplňuje přidružené dílo práce. |
|
dc.format |
49 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
charakterová designer
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
animovaný film
|
cs |
dc.subject |
postava
|
cs |
dc.subject |
animovaná postava
|
cs |
dc.subject |
rodinný animovaný film
|
cs |
dc.subject |
character designer
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
animated movie
|
en |
dc.subject |
character
|
en |
dc.subject |
animated character
|
en |
dc.subject |
family animated movie
|
en |
dc.title |
Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav |
|
dc.title.alternative |
1. theoretical part: Position and significance of character designer in production of animated movies and key methods of construction of character's internal environment 2. practical part: Monkey King - character design of an animated character |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the content, significance, and position of the profession of character designers in the context of family animated movies. It follows and explains key methods used by character designers for creating quality animated characters. The thesis then introduces core techniques employed for constructing a character's internal environment such as the Inside-out method, backstory, and illustrates it on concrete examples. In its second part, it contains an author's explication of the project entitled The Monkey King by which it expounds the process of its creation and complements the affiliated workpiece. |
|
dc.description.department |
Ateliér Animovaná tvorba |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Teorie a praxe animované tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Theory and Practice of Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe animované tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
65305
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account