Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Doubravová, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:03Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:03Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53717
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá náplní, významem a pozicí profese charakterového designera v kontextu tvorby rodinných animovaných filmů. Sleduje a přibližuje klíčové metody postupu práce charakterového designera pro tvorbu kvalitních animovaných postav. Práce dále představuje základní techniky využívané k výstavbě vnitřního prostředí postav jako jsou metoda Inside Out, backstory a ilustruje na konkrétních příkladech. Ve své druhé části diplomová práce obsahuje autorskou explikaci projektu s názvem Opičí král, čímž přibližuje proces jeho tvorby a doplňuje přidružené dílo práce.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject charakterová designer cs
dc.subject animace cs
dc.subject animovaný film cs
dc.subject postava cs
dc.subject animovaná postava cs
dc.subject rodinný animovaný film cs
dc.subject character designer en
dc.subject animation en
dc.subject animated movie en
dc.subject character en
dc.subject animated character en
dc.subject family animated movie en
dc.title Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav
dc.title.alternative 1. theoretical part: Position and significance of character designer in production of animated movies and key methods of construction of character's internal environment 2. practical part: Monkey King - character design of an animated character
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotík, Martin
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the content, significance, and position of the profession of character designers in the context of family animated movies. It follows and explains key methods used by character designers for creating quality animated characters. The thesis then introduces core techniques employed for constructing a character's internal environment such as the Inside-out method, backstory, and illustrates it on concrete examples. In its second part, it contains an author's explication of the project entitled The Monkey King by which it expounds the process of its creation and complements the affiliated workpiece.
dc.description.department Ateliér Animovaná tvorba
dc.thesis.degree-discipline Teorie a praxe animované tvorby cs
dc.thesis.degree-discipline Theory and Practice of Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe animované tvorby cs
dc.identifier.stag 65305
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
doubravová_2023_dp.pdf 2.807Mb PDF View/Open None
doubravová_2023_op.pdf 125.2Kb PDF View/Open None
doubravová_2023_vp.pdf 120.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account