Business model pro založení moderní půjčovny automobilů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Business model pro založení moderní půjčovny automobilů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Janíková, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:02Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:02Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53702
dc.description.abstract Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit business model zcela nového podnikatelského subjektu, kterým je autopůjčovna ve městě Brno. V teoretické části práce jsou uvedeny poznatky z odborné literatury, které se zabývají podnikáním a tvorbou business modelů. Praktická část práce obsahuje sestavený business model pro autopůjčovnu, a to na základ nově nabytých poznatků a teoretických znalostí. Praktická část dále obsahuje analýzu trhu a vyhodnocení dotazníkového šetření.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject Canvas cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject pronájem vozu cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject business model en
dc.subject Canvas en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject market analysis en
dc.subject car rental service en
dc.subject entrepreneurship en
dc.title Business model pro založení moderní půjčovny automobilů
dc.title.alternative Business Model for the Establishment of a Modern Car Rental
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis aims to create a business model for a completely new entrepreneurial venture, a car rental service in the city of Brno. The theoretical part of the thesis presents findings from professional literature that deals with entrepreneurship and business model creation. The practical part of the thesis includes a constructed business model for the car rental service based on newly acquired knowledge and theoretical insights. Additionally, the practical part contains market analysis and evaluation of a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65099
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
janíková_2023_dp.pdf 6.695Mb PDF View/Open None
janíková_2023_op.docx 49.38Kb Unknown View/Open None
janíková_2023_vp.docx 49.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account