Tvorba business modelu fitness centra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Jakub, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:02Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:02Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53701
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření business modelu nového fitness centra v Novém Jičíně. Záměr tvorby tohoto business modelu vychází ze stále se zvyšujícího zájmu o zdravý životní styl, a z růstu významu volnočasových aktivit. Práce je složená z části teoretické, praktické a projektové. Podkladem pro vypracování modelu jsou analýzy prostředí PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT. Pro ověření hypotézy hodnoty je využito kvantitativního výzkumu. Návrh hodnotové nabídky je stanoven s pomocí nástroje Value Proposition Canvas, který pojímá profil zákazníka a hodnotovou mapu. V projektové části je zhotoven business model fitness centra reflektující zjištění získaná v analytické části včetně ekonomického a rizikového zhodnocení tohoto podnikání. Projektová část poskytuje informace potřebné při rozhodování o realizaci podnikání. Práce je souborem hypotéz autora a jejich ověření je možné pouze testem reality. Cíle práce bylo dosaženo a byla potvrzena domněnka tržní příležitosti. |
|
dc.format |
145 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fitness centrum
|
cs |
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
Lean Canvas
|
cs |
dc.subject |
Value Proposition Canvas
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
hodnotová nabídka
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
Fitness Center
|
en |
dc.subject |
Business Model
|
en |
dc.subject |
Entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
Lean Canvas
|
en |
dc.subject |
Value Proposition Canvas
|
en |
dc.subject |
Quantitative Research
|
en |
dc.subject |
Value Proposition
|
en |
dc.subject |
Risk Analysis
|
en |
dc.subject |
Cost Analysis
|
en |
dc.title |
Tvorba business modelu fitness centra |
|
dc.title.alternative |
Business Model for the Establishment of a Fitness Center |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a business model of a new fitness centre in Nový Jičín. The intention of creating this business model is based on the increasing interest in healthy lifestyle and the growing importance of leisure activities. The thesis consists of theoretical, practical and project parts. The basis for the development of the model is the PESTE environmental analysis, Porter's five competitive forces model and SWOT. Quantitative research is used to test the value hypothesis. The value proposition is established using the Value Proposition Canvas tool, which conceives a customer profile and a value map. In the design part, a business model of the fitness center is constructed reflecting the findings obtained in the analytical part including the economic and risk assessment of this business. The project part provides the information needed to make decisions about the implementation of the business. The work is a set of hypotheses of the author and their verification is possible only by reality test. The objective of the thesis has been achieved and the hypothesis of a market opportunity has been confirmed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65098
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account