Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Véghová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53597
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti. Jejím cílem bylo navrhnout nové reklamní předměty pro její stálé zákazníky a obchodní partnery. Diplomová práce byla složena ze tří častí. První část byla zaměřena na zpracování literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a také reklamních předmětů. Cílem praktické části byla analýza současné nabídky propagačních předmětů pro cílové skupiny. Podklady pro analýzu byly získány formou interview se zástupcem marketingového oddělení vybrané společnosti. Dále byla provedena analýza spokojenosti a potřeb cílových skupiny formou dotazníkového šetření. Výsledky analýzy sloužily pro tvorbu projektu, ve kterém byly navrženy nové propagační předměty. Součástí navrženého projektu byla i časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
103 s. (135 422 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagační předměty
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Promotional Items
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project on Improving Current Offers of Promotional Items of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the improvement of the current offer of promotional items of the selected company. The thesis aimed to design new promotional items for the company's regular customers and business partners. This diploma thesis consisted of three parts. The first part focused on processing literary research in marketing communication and advertising items. The practical part aimed to analyse the current offer of promotional items for target audiences. The data for the analysis was obtained in the form of an interview with a representative of the company's marketing department. Then, an analysis of the satisfaction and needs of target groups in the form of a questionnaire survey was performed. The results of the analysis were used to create a project in which new promotional items were designed. The proposed project also includes time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65081
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account