Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Véghová, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53597
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti. Jejím cílem bylo navrhnout nové reklamní předměty pro její stálé zákazníky a obchodní partnery. Diplomová práce byla složena ze tří častí. První část byla zaměřena na zpracování literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a také reklamních předmětů. Cílem praktické části byla analýza současné nabídky propagačních předmětů pro cílové skupiny. Podklady pro analýzu byly získány formou interview se zástupcem marketingového oddělení vybrané společnosti. Dále byla provedena analýza spokojenosti a potřeb cílových skupiny formou dotazníkového šetření. Výsledky analýzy sloužily pro tvorbu projektu, ve kterém byly navrženy nové propagační předměty. Součástí navrženého projektu byla i časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 103 s. (135 422 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagační předměty cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Promotional Items en
dc.subject Brand en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Analysis en
dc.title Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti
dc.title.alternative Project on Improving Current Offers of Promotional Items of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the improvement of the current offer of promotional items of the selected company. The thesis aimed to design new promotional items for the company's regular customers and business partners. This diploma thesis consisted of three parts. The first part focused on processing literary research in marketing communication and advertising items. The practical part aimed to analyse the current offer of promotional items for target audiences. The data for the analysis was obtained in the form of an interview with a representative of the company's marketing department. Then, an analysis of the satisfaction and needs of target groups in the form of a questionnaire survey was performed. The results of the analysis were used to create a project in which new promotional items were designed. The proposed project also includes time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65081
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
véghová_2023_dp.pdf 28.27Mb PDF View/Open None
véghová_2023_op.docx 48.63Kb Unknown View/Open None
véghová_2023_vp.docx 41.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account