Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Miklišová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53521
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika Kocandová. Jejím hlavním cílem je vytvoření návrhu zvýšení konkurenční schopnosti této optiky. V teoretické části práce jsou shrnuty základní poznatky z oblasti konkurence, oční optiky a analýzy konkurenceschopnosti podniku. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části diplomové práce je provedena analýza podniku Optika Kocandová pomocí metod SWOT analýzy, dále analýza konkurenčních podniků v okolí optiky. Dále je provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem je zjištění preferencí zákazníků oční optiky. V projektové části je představen návrh zvýšení konkurenční schopnosti Optiky Kocandová, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
oční optika
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
eye optics
|
en |
dc.title |
Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově |
|
dc.title.alternative |
A Proposal to Increase the Competitiveness of the Business Optika Based in Moravský Krumlov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of increasing the competitiveness of Optika Kocandová company. The main goal is to create a proposal for improving the competitiveness of this optical store. The theoretical part of the thesis summarizes basic knowledge in the field of competition, optical stores, and analysis of business competitiveness. The practical part is divided into an analytical and a project part. In the analytical part of the thesis, an analysis of Optika Kocandová company is performed using the SWOT analysis method, followed by an analysis of competing stores in the vicinity of the optical store. Furthermore, a questionnaire survey is conducted to determine customer preferences for optical stores. In the project part, a proposal for increasing the competitiveness of Optika Kocandová is presented and subjected to time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
64578
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account