Projekt rozvoje cestovního ruchu v Přerově a okolí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53516
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing v cestovním ruchu. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy aktuálního stavu vytvořit projekt vedoucí k rozvoji cestovního v Přerově a jeho okolí. Práce je rozdělena do tří části. První část je teoretická, jenž pojednává o cestovním ruchu, marketingu v cestovním ruchu a marketingovém plánování. Druhá část je analytická obsahující analýzu současného stavu cestovního ruchu. Třetí část obsahuje návrh projektu vedoucí k rozvoji cestovního ruchu v Přerově a jeho okolí. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
99 s. (124 697 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Přerov
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Přerov
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje cestovního ruchu v Přerově a okolí |
|
dc.title.alternative |
Project of Tourism Development in Přerov and Surroundings |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is focused on marketing in tourism. The aim of this thesis is to create a project leading to the development of tourism in Přerov and its surroundings based on the analysis of the current situation. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, which deals with tourism, tourism marketing and marketing planning. The second part is analytical, containing an analysis of the current state of tourism. The third part contains a project proposal leading to the development of tourism in Přerov and its surroundings. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65090
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account