Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53515
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích ve společnosti Dudr Tools s.r.o. Teoretická část zpracovává literární rešerši, která je v souladu s vybraným tématem diplomové práce. Její teoretická východiska slouží ke zpracování praktické části, která je rozdělena do dvou oblastí. Na počátku proběhla analýza současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích vybrané společnosti a na základě zjištěných skutečností byla zpracována projektová část diplomové práce. Součástí projektové části je také časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
119 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Marketing Communication Focussed on Selected Social Media in Dudr Tools s.r.o. Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on improving marketing communication on selected social networks in the company Dudr Tools s.r.o. The theoretical part elaborates the literature search, which is in line with the selected topic of the thesis. Its theoretical background is used to elaborate the practical part, which is divided into two areas. At the beginning, an analysis of the current state of marketing communication on the selected company's social networks was carried out and the project part of the thesis was prepared on the basis of the findings. The project part also includes time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65080
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account