Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tomek, Šimon
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:52Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:52Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53503
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navržení projektu ve vybrané firmě. Projekt je zaměřen na využití sociálních sítí pro marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části je provedena literární rešerše definic a jednotlivých pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy v oblasti online marketingu. Praktická část se zaměřuje na bližší představení vybrané firmy, analýzu jejího současného stavu sociálních sítí a následné porovnání s konkurencí. Jsou zde obsažena i jednotlivá doporučení pro zlepšení chodu sociálních sítí. Hlavním výsledkem práce je projekt, který slouží ke zvýšení efektivity firmy prostřednictvím sociálních sítí. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
TikTok
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové trendy
|
cs |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
TikTok
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing trends
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Media for Marketing Purpose in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to design a project in a selected company. The project is focused on the use of social networks for marketing purposes. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, a literature search of definitions and individual concepts related to digital marketing and social networks is carried out. Current trends in the field of online marketing are also presented. The practical part focuses on a closer introduction of the selected company, an analysis of its current social media status and a comparison with competitors. Individual recommendations for improving social networking are also included. The main result of the work is a project that serves to increase the efficiency of the company through social networks. The proposed project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61820
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account