Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Vencefrová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:18:43Z
dc.date.available 2010-07-16T11:18:43Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5343
dc.description.abstract Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Klade důraz na analýzu internetové prezentace vybrané společnosti - Českého rozhlasu. Hodnotí a navrhu-je možnosti inovace s ohledem na veřejnoprávní status organizace a její programové slož-ky. cs
dc.format 54 s, 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1942261 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetová prezentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject Internet presentation en
dc.subject Communication en
dc.subject Czech Radio en
dc.title Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem cs
dc.title.alternative Internet presentation of radio station as the significant part of communication with the audience en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The core of author's work is engaged in studying the importance of internet presentation for radio stations; especially describing parameters that have to be met for achieving a successful presentation. Particular attention is paid to a single company - Czech Radio. The author also evaluates how the company's public-domain status effects its program composition and its ability to innovate. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7533
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vencefrová_2008_bp.pdf 1.852Mb PDF View/Open
vencefrová_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
vencefrová_2008_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account