Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Křístková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53418
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky v online prostředí. V praktické části práce jsou provedeny analýzy, které poskytují dostatek poznatků k vytvoření projektu segmentace a komunikace se zákazníky. V projektové části je provedena segmentace zákazníků a návrh k oslovení definovaného segmentu. Projekt je podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. (178 557) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
šperky
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
klíčová slova
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
jewellery
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
customer communication
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
traffic analysis
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
keywords
|
en |
dc.title |
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky |
|
dc.title.alternative |
Project of Customer Segmentation of an E-shop and Customer Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master´s thesis is focused on the customer segmentation of an e-shop HappyAge, which is specialising in jewellery sales. After the segmentation, the aim of the thesis is to create a communication proposal with the selected segment. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. In the theoretical part, a literature search related to the issues of buying behaviour, segmentation and communication with customers in the online environment is conducted. In the project part of the thesis, analyses are conducted to provide enough knowledge to implement the project of segmentation and communication with customers. In the project part, customer segmentation and a proposal to reach the defined segment is made. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65075
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account