Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Danko, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Janíková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53413
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, veřejné správy, marketingové komunikace a rozšířených informací ohledně sociálních sítí. Praktická část se zaměřuje na kritéria, díky kterým jsou jednotlivá města porovnávána. Další částí je analýza webu pomocí self-testu a následně je vyhotovena návrhová část, kde je podrobně nastíněno, jak by měla ideální webová stránka města vypadat. Vše je interpretováno na reálných příkladech. |
|
dc.format |
96 s. (146 038 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
okres Břeclav
|
cs |
dc.subject |
zlepšení formy komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
Břeclav district
|
en |
dc.subject |
improving the form of communication
|
en |
dc.title |
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav |
|
dc.title.alternative |
Support of Marketing Communication of Municipalities with Websites in the District of Břeclav |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens as well as for the Town's Autonomy. The Theoretical part discusses basic terms of Marketing Industry, Public Administration, Marketing Communication and broader information related to the websites. The Practical part points out criteria set up for comparison of individual towns. The next part consists of Web Analysis via self-test. The last, Proposal part, outlines in details what an ideal town website should look like. Everything is interpreted on real examples. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61837
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account