Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Danko, Lukáš
dc.contributor.author Janíková, Simona
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53413
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, veřejné správy, marketingové komunikace a rozšířených informací ohledně sociálních sítí. Praktická část se zaměřuje na kritéria, díky kterým jsou jednotlivá města porovnávána. Další částí je analýza webu pomocí self-testu a následně je vyhotovena návrhová část, kde je podrobně nastíněno, jak by měla ideální webová stránka města vypadat. Vše je interpretováno na reálných příkladech.
dc.format 96 s. (146 038 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject okres Břeclav cs
dc.subject zlepšení formy komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject website en
dc.subject Břeclav district en
dc.subject improving the form of communication en
dc.title Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
dc.title.alternative Support of Marketing Communication of Municipalities with Websites in the District of Břeclav
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens as well as for the Town's Autonomy. The Theoretical part discusses basic terms of Marketing Industry, Public Administration, Marketing Communication and broader information related to the websites. The Practical part points out criteria set up for comparison of individual towns. The next part consists of Web Analysis via self-test. The last, Proposal part, outlines in details what an ideal town website should look like. Everything is interpreted on real examples.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61837
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
janíková_2023_dp.pdf 2.765Mb PDF View/Open None
janíková_2023_op.docx 51.69Kb Unknown View/Open None
janíková_2023_vp.docx 49.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account