Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komišová, Jana
dc.contributor.author Krenar, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:51:31Z
dc.date.available 2010-07-13T12:51:31Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/533
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu prováděné marketingové komunikace a jeho kritickému zhodnocení, na jehož poznatcích je navržena komunikační strategie uskutečnitelná v podmínkách muzea. cs
dc.format 48 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 476338 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikační cs
dc.subject marketing cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject Patton Memorial Pilsen cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analysis en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject museum en
dc.subject Patton Memorial Pilsen en
dc.subject research en
dc.subject strategy en
dc.title Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with a topic of "The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army." Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen, further on marketing research of promotion used by the museum and its critical evaluation. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the museum en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2483
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krenar_2006_bp.pdfBlocked 465.1Kb PDF View/Open
krenar_2006_vp.pdf 349.5Kb PDF View/Open
krenar_2006_op.pdf 216.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account