Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komišová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Krenar, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:51:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:51:31Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/533
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu prováděné marketingové komunikace a jeho kritickému zhodnocení, na jehož poznatcích je navržena komunikační strategie uskutečnitelná v podmínkách muzea. |
cs |
dc.format |
48 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
476338 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
Patton Memorial Pilsen
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
Patton Memorial Pilsen
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with a topic of "The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army." Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen, further on marketing research of promotion used by the museum and its critical evaluation. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the museum |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2483
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account