dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Gacíková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:46Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:46Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53366
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie Nemocnice Břeclav. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie a objasněna specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části je popsána situační analýza Nemocnice Břeclav, jejíž součástí je charakteristika makroprostředí, vnějšího a vnitřního prostředí, dále dotazníkové šetření, jehož se účastnila veřejnost, a rozhovory se zaměstnanci. Na základně analytické části je vypracován projekt na marketingovou strategií Nemocnice Břeclav. Předložen je návrh na založení marketingového oddělení, jež se bude podílet na marketingové strategií nemocnice, její tvorbě a dalším řízením. Projekt je analyzován z hlediska nákladů, času a rizik. |
|
dc.format |
106 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové oddělení
|
cs |
dc.subject |
Nemocnice Břeclav
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing department
|
en |
dc.subject |
Břeclav Hospital
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie Nemocnice Břeclav |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of Břeclav Hospital |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a marketing strategy for Břeclav Hospital. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing strategy and clarifies the specifics of marketing in healthcare. The practical part describes the situational analysis of the Břeclav Hospital, which includes a characterization of the macro environment, external and internal environment, including a questionnaire survey for the public and interviews with employees. Based on the analytical part, a project for the marketing strategy of Břeclav Hospital has been developed. A proposal is represented for the establishment of a marketing department that will contribute to the development, further management. The project is analyzed in terms of costs, time, and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
64544
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|