Marketingová strategie Nemocnice Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Nemocnice Břeclav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Gacíková, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:46Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:46Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53366
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie Nemocnice Břeclav. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie a objasněna specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části je popsána situační analýza Nemocnice Břeclav, jejíž součástí je charakteristika makroprostředí, vnějšího a vnitřního prostředí, dále dotazníkové šetření, jehož se účastnila veřejnost, a rozhovory se zaměstnanci. Na základně analytické části je vypracován projekt na marketingovou strategií Nemocnice Břeclav. Předložen je návrh na založení marketingového oddělení, jež se bude podílet na marketingové strategií nemocnice, její tvorbě a dalším řízením. Projekt je analyzován z hlediska nákladů, času a rizik.
dc.format 106 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingové oddělení cs
dc.subject Nemocnice Břeclav cs
dc.subject analysis en
dc.subject communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing department en
dc.subject Břeclav Hospital en
dc.title Marketingová strategie Nemocnice Břeclav
dc.title.alternative Marketing Strategy of Břeclav Hospital
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a marketing strategy for Břeclav Hospital. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing strategy and clarifies the specifics of marketing in healthcare. The practical part describes the situational analysis of the Břeclav Hospital, which includes a characterization of the macro environment, external and internal environment, including a questionnaire survey for the public and interviews with employees. Based on the analytical part, a project for the marketing strategy of Břeclav Hospital has been developed. A proposal is represented for the establishment of a marketing department that will contribute to the development, further management. The project is analyzed in terms of costs, time, and risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 64544
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
gacíková_2023_dp.pdf 2.977Mb PDF View/Open None
gacíková_2023_op.docx 48.10Kb Unknown View/Open None
gacíková_2023_vp.docx 48.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account