dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Studená, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53355
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na podporu cestovního ruchu s cílem zvýšení turistické atraktivity destinace pomocí nového produktu cestovního ruchu. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti cestovního ruchu a jeho specifické formy golfové turistiky. Dále je v této části vysvětlen produkt cestovního ruchu a analytické metody výzkumu. Pomocí zvolených analytických metod jako je Porterův model pěti sil, geografická analýza, řízený rozhovor a dotazníkové šetření, byl zjištěn potenciál golfové turistiky v obci Osová Bítýška, avšak bez dostatečného vybavení. Proto se projektová část zabývá vytvořením nového produktu, a to golfového areálu v obci. Vypracovaný projekt obsahuje popis areálu a využívaných služeb, technologické řešení, nákladovost a způsoby financování. Projekt je zakončen časovým harmonogramem a rizikovou analýzou. |
|
dc.format |
88 s. (21 609 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
golfová turistika
|
cs |
dc.subject |
golfové hřiště
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourism product
|
en |
dc.subject |
golf tourism
|
en |
dc.subject |
golf course
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu ve vybraném regionu |
|
dc.title.alternative |
A Project to Create a New Tourism Product in a Selected Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozubíková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the promotion of tourism with the aim of increasing the tourist attractiveness of a destination by using a new tourism product. The theoretical part is based on processing of literary knowledge of tourism and its specific form of golf tourism. Furthermore, the product of tourism and analytical research methods are explained there. By using the chosen analytical methods such as Porter's five forces model, geographical analysis, guided interview and questionnaire survey, there has been identified the potential of golf tourism, however, without sufficient facilities. Therefore, the project part deals with the creating of a new product, the golf resort in the village. The project includes a description of the facilities and used services, the technological solution, the costs and financing methods. The project is concluded with a time schedule and a risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
65125
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|