dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Horníková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53350
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou strategického plánu, jež je i jejím cílem. V rámci teoretické části jsou zpracovány teoretická východiska týkající se tématu práce. Daná problematika byla řešena pomocí geografické analýzy, kvalitativního výzkumu v podobě strukturovaného rozhovoru, komunikačního mixu, analýzy současného stavu strategického plánování a SWOT analýzy. Zjištěné poznatky z analýz vedly k tvorbě vize, charakterizování cílového zákaznického segmentu a priorit pro sestavení strategického plánu. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
128 s. (252 193 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
organizace destinačního managementu
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategický plán
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
destination management organization
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic plan
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a Strategic Plan for the Development of the Destination Management Organization Kraj pod Javořicí, z.s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the creation of a strategic plan, which is also its goal. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical background related to the topic of the thesis. The issue was addressed through geographical analysis, qualitative research in the form of structured interviews, communication mix, analysis of the current state of strategic planning and SWOT analysis. The findings from the analyses led to the development of a vision, characterization of the target customer segment and priorities for the development of a strategic plan. The project was then subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
63827
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|