dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hasalová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53347
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zpracování projektu, který povede k rozšíření prodejní sítě společnosti Vasky Trade s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se problematiky maloobchodu, konkurence a strategického managementu. Tyto poznatky byly dále aplikovány v praktické části práce. Praktická část se skládá z analytické a projektové. V analytické části je nejprve představen podnik, popsán jeho současný stav a hlavní konkurenti. K analýze vnitřního prostředí byla použita analýza VRIO. Vnější prostředí bylo popsáno pomocí PESTE a Porterovy analýzy. Dílčí výsledky byly za pomoci SWOT analýzy shrnuty v matici. Následovala projektová část, kde na základě poznatků získaných z analýz byl vytvořen projekt vedoucí k rozšíření prodejní sítě podniku. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
104 s. (136 326 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
retail management
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
strategický management
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
retail management
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Extension of Sales Network of Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to develop a project leading to the expansion of the sales network of Vasky Trade s. r. o. The thesis is divided into three chapters - theoretical, analytical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to retail, competition and strategic management. This theoretical knowledge has been applied in the practical part of the work. The practical chapter consists of analytical and project parts. The analytical part covers company introduction, its current position and the main competitors. VRIO analysis was used to analyze the internal environment. The external environment will be described using PESTE and Porter's analysis. Partial results have been summarized in a matrix using SWOT analysis. This was followed by the practical part, where based on the insights gained from the analysis, a strategy was developed leading to the expansion of the company's sales network. The project was subjected to cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
63823
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|