Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Zemanová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53273
|
|
dc.description.abstract |
Tento výzkum se zaměřuje na využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy. Teoretická část představuje přírodovědné vzdělávání v mateřské škole. Dále popisuje koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkumné šetření. V této práci byl zvolen kvalitativní design. Výzkum byl realizován s využitím rozhovorů s učiteli mateřských škol. Následně byla získaná data analyzována a interpretována. V závěru práce je uvedeno také doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
42 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodovědné vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bádání
|
cs |
dc.subject |
badatelské aktivity
|
cs |
dc.subject |
science education
|
en |
dc.subject |
inquiry-based education
|
en |
dc.subject |
inquiry
|
en |
dc.subject |
science activities
|
en |
dc.title |
Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Teachers´ Perspective on Using Science-Oriented Activities in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This research focuses on the teacher´s views on using science activities in kindergarten. Further describes the concept of inquiry-based education. The theoretical part presents science education at kindergarten. The content of the empirical part is a research investigation. A qualitative design was chosen in this work. This research has been conducted by using interviews with teachers of kindergarten. Subsequently, the obtained data were analyzed and interpreted. At the end of the thesis, there are also recommendations for the practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63367
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account