Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Zemanová, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53273
dc.description.abstract Tento výzkum se zaměřuje na využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy. Teoretická část představuje přírodovědné vzdělávání v mateřské škole. Dále popisuje koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkumné šetření. V této práci byl zvolen kvalitativní design. Výzkum byl realizován s využitím rozhovorů s učiteli mateřských škol. Následně byla získaná data analyzována a interpretována. V závěru práce je uvedeno také doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 42
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject bádání cs
dc.subject badatelské aktivity cs
dc.subject science education en
dc.subject inquiry-based education en
dc.subject inquiry en
dc.subject science activities en
dc.title Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy
dc.title.alternative Teachers´ Perspective on Using Science-Oriented Activities in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated This research focuses on the teacher´s views on using science activities in kindergarten. Further describes the concept of inquiry-based education. The theoretical part presents science education at kindergarten. The content of the empirical part is a research investigation. A qualitative design was chosen in this work. This research has been conducted by using interviews with teachers of kindergarten. Subsequently, the obtained data were analyzed and interpreted. At the end of the thesis, there are also recommendations for the practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63367
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
zemanová_2023_dp.pdf 2.450Mb PDF View/Open None
zemanová_2023_op.docx 25.41Kb Unknown View/Open None
zemanová_2023_vp.docx 25.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account