Využití předmětů ve hrách na principu dramatické výchovy v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití předmětů ve hrách na principu dramatické výchovy v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Bajgarová, Alexandra
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53267
dc.description.abstract Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím předmětů ve hrách na principu dramatické výchovy v mateřské škole. Teoretická část vymezuje hru jako základní fenomén předškolního věku. Seznamuje s principy dramatické výchovy a specifikuje předměty a materiály vhodné pro hru dětí v mateřské škole. Praktická část popisuje aplikaci sady her s předměty ve vybrané mateřské škole. Ve své podstatě se jedná o transformaci předmětu či materiálu, který je využíván při dramatické hře s dětmi. V závěrečné části je tato sada her evaluována a je vypracováno doporučení pro praxi.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra v předškolním období cs
dc.subject hra na principu dramatické výchovy cs
dc.subject předměty ve hře cs
dc.subject play in the pre-school period en
dc.subject play on the principal of dramatic education en
dc.subject object in the game en
dc.title Využití předmětů ve hrách na principu dramatické výchovy v mateřské škole
dc.title.alternative Using Objects in Drama-Education Games in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásková, Miroslava
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis of a theoretical-applied character deals with the use of objects in games on the principle of dramatic education in kindergarten. The theoretical part defines play as a basic phenomenon of preschool age. It introduces the principles of dramatic education and specifies the object and materials suitable for the play of children in kindergarten. The practical part describes the application of a set of games with object in a selected kindergarten. In essence, it is the transformation of an object or material that is used in dramatic play with children. In the final part, this set of games is evaluated and recommendations for practice are developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63306
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
bajgarová_2023_dp.pdf 5.980Mb PDF View/Open None
bajgarová_2023_op.docx 30.33Kb Unknown View/Open None
bajgarová_2023_vp.docx 17.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account