Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Přibylová, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53214
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na využití programovatelné hračky Bee-bot v prostředí mateřských škol. Teoretická část zprostředkovává poznatky nejen z oblasti digitální gramotnosti, ale také specifikuje digitální technologie a jejich přínos a rizika. Je zde specifikováno období předškolního věku. Představuje programovatelnou hračku Bee-bot a její využití k rozvoji digitální gramotnosti, představivosti a logického myšlení právě u dětí předškolního věku. Poukazuje na nové gramotnosti, se kterými se setkáváme v rámci přeměny školy dle požadavků moderní doby. V části praktické je představován plán aplikace připravených her pro rozvoj digitální gramotnosti a představivosti u dětí v mateřské škole, její průběh a průběžné i závěrečné hodnocení. |
|
dc.format |
55 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
programovatelná hračka
|
cs |
dc.subject |
Bee-bot
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
programmable toy
|
en |
dc.subject |
Bee-bot
|
en |
dc.title |
Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Using the Programable Toy Bee-Bot to Develop Digital Literacy, Logical Thinking and Creativity of Preschoolers in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor's thesis is focused on the use of the programmable toy Bee-bot in the environment of kindergartens. The theoretical part conveys knowledge not only from the field of digital literacy, but also specifies digital technologies and their benefits and risks. The period of preschool age is specified here too. This thesis presents the programmable toy Bee-bot and its use to develop digital literacy, imagination and logical thinking in children of preschool age. It points to the new literacies that we encounter as part of the transformation of the school according to the requirements of modern times. The practical part presents a plan for the application of prepared games for the development of digital literacy and imagination in children in kindergarten, its course and interim and final evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63356
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account