Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé |
Author: |
Jestřabíková, Jana
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek. Komunikační plán je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5318
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8213
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account