dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Jeřábková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53152
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena do dvou částí. Jejím cílem je zpracování sady osmi aktivit pro dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s touto problematikou, dále se zaměřuje na popis některých neurovývojových poruch, jejich projevů a na oblasti rozvoje dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Na poslední kapitolu navazuje praktická část práce, která popisuje realizaci, ověření a evaluaci sady aktivit zaměřených na rozvoj kognitivních a motorických dovedností, s vazbou na utváření sociálních vztahů v kolektivu dětí. V závěru jsou také zpracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neurovývojové poruchy
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
třístupňový model péče
|
cs |
dc.subject |
neurodevelopmental disorders
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
three-level model of care
|
en |
dc.title |
Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
A Child with Special Educational Needs in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character and is divided into two parts. The aim is to process a set of eight activities for a child with special educational needs. The theoretical part defines the basic terms related to this issue, further focuses on the description of some neurodevelopmental disorders, their manifestations and areas of development of a child with special educational needs in a kindergarten. The last chapter is followed by the practical part of the thesis, which describes the implementation, verification and evaluation of a set of activities focused on the development of cognitive and motor skills linked to the formation of social relationships in a group of children. In conclusion, recommendations for the practice of kindergartens are also elaborated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63333
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|