Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním

DSpace Repository

Language: English čeština 

Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jirásková, Miroslava
dc.contributor.author Husarová, Denisa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53151
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problémové chování u dětí předškolního věku, teoretická část se zabývá vývojem dítěte předškolního věku, problémovým chováním a učitelskou profesí. Praktická část práce zkoumá, jaké představy mají učitelky mateřských škol o problémovém chování. Byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Z analýzy dat je patrné, že učitelky mateřských škol si pod problémovým chováním představují především agresivní projevy.
dc.format 61 s. (84 213)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject období vzdoru cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject problémové chování cs
dc.subject učitelka mateřské školy cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject defiance period en
dc.subject preschool age en
dc.subject problem behavior en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject aggression en
dc.title Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním
dc.title.alternative Kindergarten Teachers' Perceptions about the Child with Disciplinary Issues
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on problem behaviour in preschool children, the theoretical part deals with the development of the preschool child, problem behaviour and the teaching profession. The practical part of the thesis explores what ideas preschool teachers have about problem behaviour. A semi-structured interview method was used. The data analysis shows that kindergarten teachers mainly imagine problem behaviour as aggressive manifestations.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63322
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
husarová_2023_dp.pdf 2.255Mb PDF View/Open None
husarová_2023_op.docx 26.57Kb Unknown View/Open None
husarová_2023_vp.docx 26.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account