Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Milarová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53148
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o distančním vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy. Teoretická část se zabývá distančním vzděláváním a e-learningem a jejich teoretickými východisky. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Metodou polostrukturovaného rozhovoru s učiteli a řediteli mateřských škol se zde zjišťuje, jak učitelé a ředitelé mateřských škol nahlížejí na distanční vzdělávání v mateřské škole. Zvláštní pozornost je věnována vlivu distančního vzdělávání na děti pohledem učitele a ředitele. |
|
dc.format |
61 s. (102 028 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
early childhood education
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Online Learning in Kindergarten: Teacher´s and Principal´s Perspective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with distance education of children in kindergarten from the perspective of a teacher and a kindergarten principal. The theoretical part deals with distance education and e-learning and their theoretical background. The practical part presents the results of a qualitative research. The method of semi-structured interviews with kindergarten teachers and principals is used to find out how kindergarten teachers and principals view distance education in kindergarten. Special attention is paid to the impact of distance education on children from the teacher's and principal's perspective. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63348
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account