Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Milarová, Kristýna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53148
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o distančním vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy. Teoretická část se zabývá distančním vzděláváním a e-learningem a jejich teoretickými východisky. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Metodou polostrukturovaného rozhovoru s učiteli a řediteli mateřských škol se zde zjišťuje, jak učitelé a ředitelé mateřských škol nahlížejí na distanční vzdělávání v mateřské škole. Zvláštní pozornost je věnována vlivu distančního vzdělávání na děti pohledem učitele a ředitele.
dc.format 61 s. (102 028 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject distance education en
dc.subject e-learning en
dc.subject digital literacy en
dc.subject early childhood education en
dc.subject kindergarten en
dc.title Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy
dc.title.alternative Online Learning in Kindergarten: Teacher´s and Principal´s Perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with distance education of children in kindergarten from the perspective of a teacher and a kindergarten principal. The theoretical part deals with distance education and e-learning and their theoretical background. The practical part presents the results of a qualitative research. The method of semi-structured interviews with kindergarten teachers and principals is used to find out how kindergarten teachers and principals view distance education in kindergarten. Special attention is paid to the impact of distance education on children from the teacher's and principal's perspective.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63348
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
milarová_2023_dp.pdf 909.7Kb PDF View/Open None
milarová_2023_op.docx 26.13Kb Unknown View/Open None
milarová_2023_vp.docx 25.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account