Pracovní spokojenost učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pracovní spokojenost učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Gajdarusová, Kamila
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53136
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem pracovní spokojenosti učitelů v mateřských školách. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje teoretická východiska, která se týkají pracovní spokojenosti učitelů. Dále shrnuje poznatky o učitelské profesi a popisuje motivaci a well-being u učitelů. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován formou online dotazníku. Cíle bylo zjistit celkovou pracovní spokojenost učitelů mateřských škol v okrese Hodonín. V závěru práce jsou vyhodnoceny a interpretovány výsledky výzkumu a jejich shrnutí. Z výsledků vyplývá, že v okrese Hodonín převažuje převážně pracovní spokojenost u učitelů mateřských škol.
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mateřská škola cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject pracovní podmínky cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject profese učitele cs
dc.subject well-being cs
dc.subject Kindergarten en
dc.subject work motivation en
dc.subject working conditions en
dc.subject working en
dc.subject satisfaction en
dc.subject teaching profession en
dc.subject well-being en
dc.title Pracovní spokojenost učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Job Satisfaction of Preschool Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásková, Miroslava
dc.date.accepted 2023-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of job satisfaction of teachers in kindergartens. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part defines the theoretical background concerning teachers' job satisfaction. It also summarizes the findings about the teaching profession and describes motivation and well-being in teachers. The practical part presents the results of the quantitative research, which was conducted in the form of an online questionnaire. The aim was to determine the overall job satisfaction of kindergarten teachers in the Hodonín district. In the conclusion of the paper, the results of the research are evaluated and interpreted and their summary. The results show that in the Hodonín district a certain satisfaction prevails among kindergarten teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63316
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
gajdarusová_2023_dp.pdf 2.094Mb PDF View/Open None
gajdarusová_2023_op.docx 26.21Kb Unknown View/Open None
gajdarusová_2023_vp.docx 26.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account