Využití CRM dat v on-line marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Symerský, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53116
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím CRM dat pro cílení komunikace v digitálním marketingu. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, která se věnuje oblasti digitálního marketingu, rozebírá historický kontext a současné trendy v oblasti CRM systémů, využívání těchto dat v digitálním marketingu. Dále se práce v první části věnuje jednotlivým obchodním modelům videa na vyžádání a zkoumá český trh SVOD služeb. Podstatou praktické části práce je pomocí kvalitativního výzkumu zjistit aktuální možnosti a využívání CRM dat u zkoumané společnosti a dále pak zjistit pomocí kvantitativního šetření efektivitu těchto dat při tvorbě publik v online reklamních systémech. Projektová část obsahuje návrh využití CRM dat pro tvorbu publik a personalizaci sdělení s ohledem na výsledky předchozích výzkumů. |
|
dc.format |
124 s. (191 476 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
segmentace cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
cookies
|
cs |
dc.subject |
SVOD
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
target group segmentation
|
en |
dc.subject |
digital communication strategy
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
cookies
|
en |
dc.subject |
SVOD
|
en |
dc.title |
Využití CRM dat v on-line marketingu |
|
dc.title.alternative |
Using CRM data in Digital Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Džupina, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the use of CRM data for targeting communication in digital marketing. An important part is the processing of the theoretical basis of the work, which is dedicated to the field of digital marketing, analyzes the historical context and current trends in the field of CRM systems, the use of this data in digital marketing. Furthermore, in the first part, the work is devoted to individual video-on-demand business models and examines the Czech market for SVOD services. The essence of the practical part of the work is to use qualitative research to find out the current possibilities and use of CRM data in the researched company, and then to find out with the help of quantitative research the effectiveness of this data in creating audiences in online advertising systems. The project part contains a proposal for the use of CRM data for creating audiences and personalizing messages regarding the results of previous research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65529
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account