Využití CRM dat v on-line marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití CRM dat v on-line marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Symerský, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53116
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím CRM dat pro cílení komunikace v digitálním marketingu. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, která se věnuje oblasti digitálního marketingu, rozebírá historický kontext a současné trendy v oblasti CRM systémů, využívání těchto dat v digitálním marketingu. Dále se práce v první části věnuje jednotlivým obchodním modelům videa na vyžádání a zkoumá český trh SVOD služeb. Podstatou praktické části práce je pomocí kvalitativního výzkumu zjistit aktuální možnosti a využívání CRM dat u zkoumané společnosti a dále pak zjistit pomocí kvantitativního šetření efektivitu těchto dat při tvorbě publik v online reklamních systémech. Projektová část obsahuje návrh využití CRM dat pro tvorbu publik a personalizaci sdělení s ohledem na výsledky předchozích výzkumů.
dc.format 124 s. (191 476 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject segmentace cílové skupiny cs
dc.subject digitální komunikační strategie cs
dc.subject CRM cs
dc.subject cookies cs
dc.subject SVOD cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject target group segmentation en
dc.subject digital communication strategy en
dc.subject CRM en
dc.subject cookies en
dc.subject SVOD en
dc.title Využití CRM dat v on-line marketingu
dc.title.alternative Using CRM data in Digital Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the use of CRM data for targeting communication in digital marketing. An important part is the processing of the theoretical basis of the work, which is dedicated to the field of digital marketing, analyzes the historical context and current trends in the field of CRM systems, the use of this data in digital marketing. Furthermore, in the first part, the work is devoted to individual video-on-demand business models and examines the Czech market for SVOD services. The essence of the practical part of the work is to use qualitative research to find out the current possibilities and use of CRM data in the researched company, and then to find out with the help of quantitative research the effectiveness of this data in creating audiences in online advertising systems. The project part contains a proposal for the use of CRM data for creating audiences and personalizing messages regarding the results of previous research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65529
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
symerský_2023_dp.pdf 46.20Mb PDF View/Open None
symerský_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
symerský_2023_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account