dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Milostná, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53112
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na sociální marketing nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké aspekty vybraných sociálních kampaní ovlivňují participanty výzkumu při utváření názoru na danou problematiku. Teoretická část vymezuje pojmy sociálního marketingu, sociální reklamy, marketingového prostředí v neziskovém sektoru, neziskové organizace a jejich financování. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je definován cíl a výzkumné otázky diplomové práce. V úvodu praktické části je představena Nadace Dobrý anděl a také situace, ve které se neziskový sektor v posledních třech letech nacházel. Analýza vybraných reklamních kampaní neziskových organizací a individuální polostrukturované rozhovory jsou podkladem pro návrh kampaně, jejímž cílem je přesvědčit cílovou skupinu ke změně postojů. |
|
dc.format |
95 s. (146 318 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
zákonná regulace
|
cs |
dc.subject |
samoregulace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
metodika práce
|
cs |
dc.subject |
proband
|
cs |
dc.subject |
Social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
statutory regulation
|
en |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.subject |
nonprofit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing environment in the non-profit sector
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
methodology
|
en |
dc.subject |
proband
|
en |
dc.title |
Sociální marketing nadace Dobrý anděl |
|
dc.title.alternative |
Social Marketing of the Foundation Dobrý anděl |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the social marketing of the Dobrý anděl foundation. The main objective of the thesis is to examine how various aspects of the foundation's social campaigns influence the opinions of research participants. The theoretical part defines the concepts of social marketing, social advertising, the marketing environment in the non-profit sector, non-profit organizations, and their funding. Furthermore, the theoretical part includes the methodology of the thesis, its aim and research questions. The practical part begins with an introduction of the Dobrý anděl foundation and provides an overview of the state of the non-profit sector during the past three years. An analysis of selected advertising campaigns of non-profit organizations, along with individual semi-structured interviews, are the basis for designing a campaign aimed at shifting the target audience attitudes towards the given issue. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65524
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|