Komunikační strategie firmy EKKA-Gold

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy EKKA-Gold

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kaletová, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53107
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro firmu EKKA-Gold. Úvodní část práce definuje teoretická východiska a současné trendy pro přípravu strategie komunikace a přibližuje specifika trhu s drahými kovy, přičemž se zaměřuje především na investiční zlato. V praktické části je představena firma EKKA-Gold a provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, primární výzkum doplňuje analýza konkurence a PEST analýza. Zjištěné poznatky jsou využity pro vytvoření SWOT. V závěru kapitoly jsou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je předložen návrh komunikační kampaně pro firmu EKKA-Gold na druhou polovinu roku 2023.
dc.format 127 s. (169 970 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject STP marketing cs
dc.subject trh s drahými kovy cs
dc.subject investiční zlato cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject STP marketing en
dc.subject precious metals market en
dc.subject investment gold en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject situational analysis en
dc.subject competitor analysis en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.title Komunikační strategie firmy EKKA-Gold
dc.title.alternative Communication Strategy of the Company EKKA-Gold
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the company EKKA-Gold. The introductory part of the thesis defines the theoretical foundations and current trends for the preparation of the communication strategy and presents the specifics of the precious metals market, with a focus on investment gold. In the practical part, the EKKA-Gold company is introduced, and an analysis of the results of a questionnaire survey is conducted. Primary research is supplemented by a competitive analysis and PEST analysis. The findings are used to create a SWOT analysis. The research questions are answered at the end of the chapter. In the project part of the thesis, a proposal for a communication campaign for the EKKA-Gold company for the second half of 2023 is presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65518
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kaletová_2023_dp.pdf 4.528Mb PDF View/Open None
kaletová_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
kaletová_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account