Komunikační strategie firmy EKKA-Gold
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kaletová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53107
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro firmu EKKA-Gold. Úvodní část práce definuje teoretická východiska a současné trendy pro přípravu strategie komunikace a přibližuje specifika trhu s drahými kovy, přičemž se zaměřuje především na investiční zlato. V praktické části je představena firma EKKA-Gold a provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, primární výzkum doplňuje analýza konkurence a PEST analýza. Zjištěné poznatky jsou využity pro vytvoření SWOT. V závěru kapitoly jsou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je předložen návrh komunikační kampaně pro firmu EKKA-Gold na druhou polovinu roku 2023. |
|
dc.format |
127 s. (169 970 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
STP marketing
|
cs |
dc.subject |
trh s drahými kovy
|
cs |
dc.subject |
investiční zlato
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
STP marketing
|
en |
dc.subject |
precious metals market
|
en |
dc.subject |
investment gold
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
competitor analysis
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie firmy EKKA-Gold |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Company EKKA-Gold |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Džupina, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the company EKKA-Gold. The introductory part of the thesis defines the theoretical foundations and current trends for the preparation of the communication strategy and presents the specifics of the precious metals market, with a focus on investment gold. In the practical part, the EKKA-Gold company is introduced, and an analysis of the results of a questionnaire survey is conducted. Primary research is supplemented by a competitive analysis and PEST analysis. The findings are used to create a SWOT analysis. The research questions are answered at the end of the chapter. In the project part of the thesis, a proposal for a communication campaign for the EKKA-Gold company for the second half of 2023 is presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65518
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account