Pohled učitelů na přípravu distančního vzdělávání v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vykoukalová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:31Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:31Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53074
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá pohledem učitelů na přípravu distančního vzdělávání v mateřské škole a má teoreticko-empirický charakter. Cílem této práce je zjistit, jak učitelé mateřských škol přistupovali k přípravě distančního vzdělávání. Teoretická část vymezuje poznatky týkající se distančního vzdělávání a jeho plánování s ohledem na předškolní vzdělávání. V souvislosti s tím je popsána spolupráce mateřské školy a rodiny, která může mít značný vliv na vzdělávání předškolního dítěte. V praktické části jsou představeny výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Získaná data byla sesbírána prostřednictvím polostrukturovaného interview. Výzkumný vzorek tvořilo osm učitelek mateřských škol z Jihomoravského kraje. Následně byla provedena analýza dat pomocí otevřeného kódování, na jehož základě vznikly významové kategorie. Výsledky výzkumu odhalují, že přestože bylo distanční vzdělávání pro učitelky novou zkušeností, objevily v něm jisté výhody i nevýhody, a dokázaly tak na situaci pohlížet pozitivně. |
|
dc.format |
65 s. (132 146) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.title |
Pohled učitelů na přípravu distančního vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The Teachers' View on the Preparation of Distance Learning in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the teachers' perspective on the preparation of distance education in kindergarten and has a theoretical-empirical character. The aim of this thesis is to find out how kindergarten teachers approached the preparation of distance education. The theoretical part defines the knowledge related to distance education and its planning with regard to preschool education. In connection with this, the cooperation between kindergarten and family is described, which can have a considerable influence on the education of a preschool child. In the practical part, the results of the qualitative research are presented. The data were collected through semi-structured interviews. The research sample consisted of eight kindergarten teachers from the South Moravian Region. Subsequently, the data was analysed using open coding, which resulted in meaning categories. The results of the research reveal that although distance education was a new experience for the teachers, they discovered some advantages and disadvantages in it and were able to view the situation positively. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
65164
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account