Činnosti podporující rozvíjení lokomočních dovedností dětí v denním programu mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Činnosti podporující rozvíjení lokomočních dovedností dětí v denním programu mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Valuchová, Natálie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:30Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:30Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53071
dc.description.abstract Dnešní děti jsou obklopeny velkým množstvím digitálních technologií a pohyb, jakožto důležitá součást našeho života, bývá častokrát opomíjen. Předložená bakalářská práce je teoreticko-výzkumného charakteru. Teoretická část je zaměřena na pohybový vývoj dětí a také na jednotlivé pohybové dovednosti a možnosti jejich rozvíjení v mateřské škole. Výzkumná část se zaměřuje na pohled učitelek vzhledem k pohybu a jejich zařazování v rámci denního programu. Cílem výzkumného šetření je analyzovat zařazování lokomočních dovedností v denním programu mateřských škol a pomocí interview a frekvenční analýzy školních dokumentů zhodnotit pohled učitelek na tohle téma. Výsledky ukazují, že lokomoční dovednosti jsou zařazovány, ale mohlo by to být i na lepší úrovni. Součástí bakalářské práce je také doporučení pro praxi a limity.
dc.format 55 s. (88 175 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject psychomotorický vývoj cs
dc.subject lokomoce cs
dc.subject tělesná zdatnost cs
dc.subject psychomotor development en
dc.subject locomotion en
dc.subject body ability en
dc.title Činnosti podporující rozvíjení lokomočních dovedností dětí v denním programu mateřských škol
dc.title.alternative Activities Supporting the Development of Locomotor Skills of Children in the Daily Program of Kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zderčík, Antonín
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated Today´s children are surrounded by a large amount of digital technology and physical activities, as an important part of our lives, are often neglected. The submitted bachelor thesis is of theoretical-research character. The theoretical part is focused on the movement development of children and also on individual movement skills and the possibilities of their development in kindergarten. The research part focuses on the view of teachers regarding to movement and their inclusion in the daily program. The goal of the research investigation is to analyze the inclusion of locomotion skills in the daily program of kindergarten and, using inteviews and frequency analysis of school documents, to evaluate te view of teachers on this topic. The results show that locomotion skills are included, but it could be at a better level. Recommendations for practice and limits are also part of the bachelor thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63299
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
valuchová_2023_dp.pdf 1.504Mb PDF View/Open None
valuchová_2023_op.pdf 151.0Kb PDF View/Open None
valuchová_2023_vp.docx 27.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account