Činnosti podporující rozvíjení lokomočních dovedností dětí v denním programu mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Valuchová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53071
|
|
dc.description.abstract |
Dnešní děti jsou obklopeny velkým množstvím digitálních technologií a pohyb, jakožto důležitá součást našeho života, bývá častokrát opomíjen. Předložená bakalářská práce je teoreticko-výzkumného charakteru. Teoretická část je zaměřena na pohybový vývoj dětí a také na jednotlivé pohybové dovednosti a možnosti jejich rozvíjení v mateřské škole. Výzkumná část se zaměřuje na pohled učitelek vzhledem k pohybu a jejich zařazování v rámci denního programu. Cílem výzkumného šetření je analyzovat zařazování lokomočních dovedností v denním programu mateřských škol a pomocí interview a frekvenční analýzy školních dokumentů zhodnotit pohled učitelek na tohle téma. Výsledky ukazují, že lokomoční dovednosti jsou zařazovány, ale mohlo by to být i na lepší úrovni. Součástí bakalářské práce je také doporučení pro praxi a limity. |
|
dc.format |
55 s. (88 175 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psychomotorický vývoj
|
cs |
dc.subject |
lokomoce
|
cs |
dc.subject |
tělesná zdatnost
|
cs |
dc.subject |
psychomotor development
|
en |
dc.subject |
locomotion
|
en |
dc.subject |
body ability
|
en |
dc.title |
Činnosti podporující rozvíjení lokomočních dovedností dětí v denním programu mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Activities Supporting the Development of Locomotor Skills of Children in the Daily Program of Kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zderčík, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Today´s children are surrounded by a large amount of digital technology and physical activities, as an important part of our lives, are often neglected. The submitted bachelor thesis is of theoretical-research character. The theoretical part is focused on the movement development of children and also on individual movement skills and the possibilities of their development in kindergarten. The research part focuses on the view of teachers regarding to movement and their inclusion in the daily program. The goal of the research investigation is to analyze the inclusion of locomotion skills in the daily program of kindergarten and, using inteviews and frequency analysis of school documents, to evaluate te view of teachers on this topic. The results show that locomotion skills are included, but it could be at a better level. Recommendations for practice and limits are also part of the bachelor thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63299
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account