dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutková, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53069
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je zaměřena na aplikaci přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole. Teoretická část práce se věnuje přírodovědnému vzdělávání, využití konstruktivismu v rámci tohoto vzdělávání, z něho vycházející koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání a využití přírodovědného portfolia k jeho realizaci. V praktické části je představeno přírodovědné portfolio pro děti předškolního věku, které obsahuje sadu přírodovědných aktivit. Tato sada byla realizována a evaluována v mateřské škole. Skrze evaluaci bylo následně zpracováno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodovědné vzdělávání v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
přírodovědné portfolio dítěte
|
cs |
dc.subject |
science education
|
en |
dc.subject |
inquiry-based science education
|
en |
dc.subject |
child´s science portfolio
|
en |
dc.title |
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Application of Science Portfolio in Inquiry-Based Education in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character, and it is focused on the application of science portfolio in inquiry-based education in kindergarten. The theoretical part deals with the science education, the use of constructivism within this education, the resulting concept of inquiry-based education, and the use of the science portfolio for its implementation. The practical part presents science portfolio for preschool children which contains a set of science activities. This set was implemented and evaluated in a kindergarten. Through the evaluation, a recommendation for practice was subsequently developed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63275
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|