dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Zlobická, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53068
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je s názvem Digitální vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku pohledem učitele mateřské školy je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je dále dělena na tři hlavní kapitoly, které se týkají digitální gramotnosti, digitálních technologií v mateřské škole a digitálních vzdělávacích aplikací. V empirické části byl využit kvalitativní výzkumný design. Výzkumná data byla získána prostřednictvím polostrukturovaného interview s učiteli mateřských škol. Data byly následně vyhodnoceny metodou otevřeného kódování. Kódy byly dále umístěny do kategorií, které byly poté interpretovány. V závěru práce se nachází výzkumné výsledky, doporučení pro praxi a diskuze. |
|
dc.format |
82 s. (19967 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
digitální vzdělávací aplikace pro děti
|
cs |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital competences of teachers
|
en |
dc.subject |
digital educational applications for children
|
en |
dc.title |
Digitální vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku pohledem učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Digital Educational Applications for Preschool Children from the Perspective of a Kindergarten Teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is entitled Digital educational applications for preschool children from the perspective of a kindergarten teacher and is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part is further divided into three main chapters which are related to digital literacy, digital technology in kindergarten and digital educational applications. The empirical part used a qualitative research design. The research data was collected through semi-structured interviews with kindergarten teachers. The data were then analyzed using open coding method. The codes were further placed into categories which were then interpreted. The paper concludes with the research findings, recommendations for practice and discussion. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63304
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|