Představy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janíková, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Zezuláková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53067
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zaměřuje na představy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání. Teoretická část shrnuje obecné poznatky, které se týkají učitelů mateřských škol, dochází k porovnání historie a současnosti mateřských škol a je zaměřena pozornost na absolventy studijního programu učitelství pro mateřské školy. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření. Data získaná prostřednictvím polostrukturovaného interview ukazují, že představy studentek o jejich budoucím povolání jsou velmi různorodé. Současně mají přímou souvislost s důvody k volbě studijního programu učitelství pro mateřské školy. |
|
dc.format |
71 s. (124257 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
představa
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
absolvent učitelství
|
cs |
dc.subject |
profese učitele
|
cs |
dc.subject |
opinions
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.subject |
pedagogy graduate
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.title |
Představy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání |
|
dc.title.alternative |
Ideas of Preschool Teacher Students about their Profession |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janiš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
An undergraduate project of a theoretical-empirical nature which focuses on the opinions of pre-school teaching students on their future professional position. The theoretical part summarizes general facts relating to pre-school teachers, critically compares the history and cooperation of pre-schools, and describes the graduates of the pre-school education course path. The practical part presents the results of a qualitatively oriented research investigation. The data gathered from a semi-structured interview shows that the opinions of the students on their future profession vary considerably. At the same time they are directly related to their reasons for choosing the pre-school education course path. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63303
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account