Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Valkovičová, Vanessa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:30Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:30Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53060
dc.description.abstract Tato práce se zabývá připraveností romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů. Cílem práce je zjistit zkušenosti učitelů s připraveností romských dětí na základní vzdělávání, identifikovat nedostatky v konkrétních oblastech připravenosti, analyzovat, jak učitelé eliminují tyto nedostatky, a navrhnout systémová opatření, která by podle učitelů pomohla řešit problémy v oblastech připravenosti romských dětí na základní školu.
dc.format 80 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Romské děti cs
dc.subject základní vzdělávání cs
dc.subject připravenost cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject nedostatky cs
dc.subject systémová opatření cs
dc.subject integrace cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject individuální vzdělávací plány cs
dc.subject inkluzivní školní prostředí cs
dc.subject Roma children en
dc.subject primary education en
dc.subject readiness en
dc.subject teachers en
dc.subject deficiencies en
dc.subject systemic measures en
dc.subject integration en
dc.subject preschool education en
dc.subject individual education plans en
dc.subject inclusive school environment en
dc.title Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů
dc.title.alternative Readiness of Roma Children for Basic Education from the Perspective of Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated This study explores the readiness of Roma children for primary education from the perspective of teachers. The aims of the study are to investigate teachers' experiences with the readiness of Roma children for primary education, identify deficiencies in specific areas of readiness, analyze how teachers address these deficiencies, and propose systemic measures that, according to teachers, would help address the issues in the areas of Roma children's readiness for primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 65052
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
valkovičová_2023_dp.pdf 2.561Mb PDF View/Open None
valkovičová_2023_op.docx 16.35Kb Unknown View/Open None
valkovičová_2023_vp.docx 27.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account