Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Valkovičová, Vanessa
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:30Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53060
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá připraveností romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů. Cílem práce je zjistit zkušenosti učitelů s připraveností romských dětí na základní vzdělávání, identifikovat nedostatky v konkrétních oblastech připravenosti, analyzovat, jak učitelé eliminují tyto nedostatky, a navrhnout systémová opatření, která by podle učitelů pomohla řešit problémy v oblastech připravenosti romských dětí na základní školu. |
|
dc.format |
80 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Romské děti
|
cs |
dc.subject |
základní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
připravenost
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
nedostatky
|
cs |
dc.subject |
systémová opatření
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plány
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
Roma children
|
en |
dc.subject |
primary education
|
en |
dc.subject |
readiness
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
deficiencies
|
en |
dc.subject |
systemic measures
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
individual education plans
|
en |
dc.subject |
inclusive school environment
|
en |
dc.title |
Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů |
|
dc.title.alternative |
Readiness of Roma Children for Basic Education from the Perspective of Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study explores the readiness of Roma children for primary education from the perspective of teachers. The aims of the study are to investigate teachers' experiences with the readiness of Roma children for primary education, identify deficiencies in specific areas of readiness, analyze how teachers address these deficiencies, and propose systemic measures that, according to teachers, would help address the issues in the areas of Roma children's readiness for primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65052
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account