dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Ambrozková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53044
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti" je zaměřena na využití eventu v marketingu měst a obcí. Na základě literární rešerše zdrojů je zpracována teoretická část, která se týká městského marketingu se zaměřením na eventy. Praktická část se nejprve zabývá profilem a komunikačním mixe města Lanškroun se zaměřením na event Lanškrounská kopa a městské slavnosti. Součástí praktické části je i vyhodnocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření je zaměřen na využití a preference účastníků současných komunikačních kanálů eventu. Následně je zpracován také kvalitativní výzkum v podobě individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Na základě zjištěných informací z praktické části jsou v projektové části popsány návrhy a doporučení na zlepšení a dále je vypracován návrh marketingové komunikace pro daný event. |
|
dc.format |
116 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing ve veřejné správě
|
cs |
dc.subject |
marketing měst
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix měst
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace měst
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing měst
|
cs |
dc.subject |
město Lanškroun
|
cs |
dc.subject |
Lanškrounská kopa a městské slavnosti
|
cs |
dc.subject |
marketing in public administration
|
en |
dc.subject |
marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication mix of cities and towns
|
en |
dc.subject |
marketing communications of cities and towns
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
the town Lanškroun
|
en |
dc.subject |
Lanškrounská kopa and Town Festivities
|
en |
dc.title |
Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti |
|
dc.title.alternative |
Design of the Event Lanškrounská kopa and Town Festivities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis entitled "Proposal of the event Lanškrounská kopa and town festivals" is focused on the use of the event in the marketing of towns and villages. The theoretical part is prepared on the basis of a literature search of sources and is related to urban marketing with a focus on events. The practical part first deals with the profile and communication mix of the town of Lanškroun focusing on the event Lanškrounská kopa and the town festivals. The practical part also includes the evaluation of quantitative and qualitative research. The quantitative research, which is in the form of a questionnaire survey, is focused on the use and preferences of participants of the current event communication channels. Qualitative research is also subsequently developed in the form of individual semi-structured interviews.. Based on the information found from the practical part, suggestions and recommendations for improvement are described in the project part. A marketing communication proposal for the event is also developed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65535
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|