Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Vencl, Kristián
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53043
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku. V teoretické části je definován pojem značka, její budování, komunikace či strategie. Dá-le se teoretická část věnuje marketingu v HR a employer brandingu, což jsou termíny související s tématem diplomové práce. V další částí práce - praktické části lze nelézt autorovu obsahovou analýzu, vyhodnocení focus group a vyhodnocení elektronického dotazníku. |
|
dc.format |
121 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
building a brand
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
marketing in HR
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy for Building the Brand of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer. The theoretical part defines brand, its building, communication or strategy. Afterwards it focuses on the HR marketing and employer branding, which are terms related to the topic of this diploma thesis. Next part - practical part continues with author's content analysis, evaluation of focus group and electronic questionnaire form. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65848
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account