Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Plchotová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53041
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
udržitelná móda
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
weconcept
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
sustainable fashion
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
weconcept
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept |
|
dc.title.alternative |
Sustainable Fashion and Its Influence on the Marketing Communication of the weconcept Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The practical part is followed by the project part, which proposes changes for the weconcept brand based on the findings from the previous part. The project for the weconcept brand is subjected not only to time but also to risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65632
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account