Marketingová kampaň portálu Terap.io
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Michálková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53040
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové kampaně pro platformu Terap.io, která poskytuje službu online terapie. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část popisuje službu online terapie a marketingové nástroje, které jsou využity v návrhu kampaně, především influencer marketing. Praktická část zobrazuje výsledky provedeného dotazníkového šetření ohledně aktivity respondentů na sociálních sítích a postoje k online terapii. Dále obsahuje situační analýzy současné komunikace platformy Terap.io. Na základě výsledků z těchto výzkumů byl v poslední částí práce vytvořen návrh marketingové kampaně. |
|
dc.format |
99 s. (137 661 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
Online terapie
|
cs |
dc.subject |
Influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Digital marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing campaign
|
en |
dc.subject |
Online therapy
|
en |
dc.subject |
Influencer marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová kampaň portálu Terap.io |
|
dc.title.alternative |
Marketing Campaign for Terap.io |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Džupina, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the proposal of an online marketing campaign for the Terap.io platform, which provides online therapy. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the online therapy service and the marketing tools that are used in the campaign design, mainly influencer marketing. The practical part shows the results of a questionnaire survey conducted regarding the respondents' social media activity and attitudes towards online therapy. It also includes situational analyses of the Terap.io communication platform. Based on the results from these surveys, the last part of the thesis developed a marketing campaign proposal. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65629
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account