dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Karpianusová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53039
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin a tvorbou digitální komunikační strategie pro firmu dietashopbrno.cz. Je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska a nástroje pro návrh marketingové komunikace v digitálním prostředí. Praktická část práce se zabývá segmentací trhu dle nabízeného sortimentu, a také současnou situací firmy a identifikací cílové skupiny na základě rozhovoru s majitelkou. Dále je zde upřesněna cílová skupina na základě dotazníkového šetření a dat zpracovaném v Google Analytics. V projektové části je představen návrh úpravy současné komunikační strategie, který je zpracován na základě provedených šetření a analýz. |
|
dc.format |
88 s. (136 893) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
vyhledávací reklama
|
cs |
dc.subject |
obsahová reklama
|
cs |
dc.subject |
affiliate marketing
|
cs |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital communication strategy
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
search advertising
|
en |
dc.subject |
content advertising
|
en |
dc.subject |
affiliate marketing
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy |
|
dc.title.alternative |
Identification of Target Groups for Communication and Proposal of Digital Communication Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the identification of target groups and the creation of a digital communication strategy for the company dietashopbrno.cz. It is divided into three parts: theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the background and tools for designing marketing communication in the digital environment. The practical part of the thesis deals with market segmentation according to the offered assortment of goods, as well as the current situation of the company, and the identification of the target group based on an interview with the owner. Furthermore, the target group is specified based on a questionnaire survey and data collected from Google Analytics. The last section is the project section, which takes into account the analyses and investigations carried out in the practical part of the thesis and proposes the modification of the current communication strategy and the implementation of new digital platforms. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65626
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|