Komunikační strategie neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Hošťálková, Barbora
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53036
dc.description.abstract Tato diplomová práce zkoumá činnost a propagaci neziskových organizací, které se zaměřují na vzdělávací projekty financované Evropskou unií. Konkrétně je zaměřena na program Erasmus+ Youth Exchange, který podporuje kulturní výměnu a osobní rozvoj mladých lidí. Cílem je vytvořit komunikační strategii pro Českou debatní společnost na základě výstupů získaných z dotazníkového šetření, analýzy konkurence a rozhovoru s prezidentem spolku.
dc.format 85 s. (114 172 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Erasmus+ cs
dc.subject Youth Exchange cs
dc.subject Training Course cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Česká debatní společnost cs
dc.subject Erasmus+ en
dc.subject Youth Exchange en
dc.subject Training Course en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject communication strategy en
dc.subject online marketing en
dc.subject Czech Debate Society en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace
dc.title.alternative Communication Strategy of Nonprofit Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis examines the activities and promotion of non-profit organizations that focus on educational projects funded by the European Union. Specifically, it is focused on the Erasmus+ Youth Exchange program, which supports cultural exchange and personal development among young people. The goal is to create a communication strategy for the Czech Debate Society based on the results obtained from a questionnaire survey, competition analysis and an interview with the president of the organization.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65623
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
hošťálková_2023_dp.pdf 3.224Mb PDF View/Open None
hošťálková_2023_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
hošťálková_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account