Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Procházka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53024
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá optimalizací digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání a zjištěním stávajícího stavu hlasového vyhledávání na českém trhu. Teoretická část práce je zaměřena na definici digitálního prostředí a vysvětlení pojmů z oblastí optimalizace pro vyhledávače, webových vyhledávačů a hlasového vyhledávání. Praktická část je zaměřená na získání dat o používání a možné budoucnosti hlasového vyhledávání včetně potenciálu optimalizace jednotlivých druhů digitálního obsahu. Majoritní částí praktické práce je také zaměřena na složení struktury a nejlepších taktik optimalizace webu pro hlasové vyhledávání. Po interpretaci a porovnání získaných dat je navržen publikační plán odborných článků k představení problematiky hlasového vyhledávání včetně struktury vzdělávací prezentace. |
|
dc.format |
108 s. (175 446 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hlasové vyhledávání
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro hlasové vyhledávání
|
cs |
dc.subject |
seo
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
klíčová slova
|
cs |
dc.subject |
long-tailová klíčová slova
|
cs |
dc.subject |
voice search
|
en |
dc.subject |
voice search optimization
|
en |
dc.subject |
seo
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
keywords
|
en |
dc.subject |
long-tail keywords
|
en |
dc.title |
Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání |
|
dc.title.alternative |
Digital Content Optimization for Voice Search |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the optimization of digital content for voice search and the current state of voice search on the Czech market. The theoretical part of the thesis is oriented on the definition of the digital environment and explanation of concepts from the areas of search engine optimization, web search engines and voice search. The practical part is aimed at obtaining data on the use and possible future of voice search, including the potential for optimising different types of digital content. The majority of the practical work is also focused on the composition of the structure and best tactics for optimizing a website for voice search. After interpreting and comparing the collected data, a publication plan of articles is proposed to introduce the voice search topic, including the structure of an educational presentation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65591
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account