Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Montag, Monika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53019
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na téma emoční manipulace skrze apel na lítost. V teoretické části je popsána manipulace, její formy a pozice na spektru přesvědčování. Dále jsou rozebrány emoce a jejich využití v marketingu. V praktické části byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum formou dotazníku a rozhovorů. Cílem bylo zjistit názory lidí na reklamy, které využívají apel na lítost / soucit. Poslední část práce se zaměřuje na konkrétní charitativní organizaci - Mary's Meals. Na základě potřeb této organizace bude navržena reklamní kampaň.
dc.format 76 s. (118 576 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject charita cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject soucit cs
dc.subject advertisement en
dc.subject compassion en
dc.subject charity en
dc.subject emotions en
dc.subject manipulation en
dc.title Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
dc.title.alternative Appeal to Compassion as a Form of Manipulation in Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the topic of emotional manipulation through an appeal to compassion. Manipulation and its forms and position on the persuasive spectrum are discussed in the theoretical part as well as emotions and their use in marketing. In the practical part, qualitative and quantitative research was carried out through questionnaires and interviews. The purpose was to figure out people's opinions on manipulative advertisements that use appeal to compassion. The last part of the thesis focuses on a specific charity organization - Mary's Meals. Based on the organization's needs an advertising campaign will be designed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65577
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
montag_2023_dp.pdf 3.176Mb PDF View/Open None
montag_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
montag_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account