Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Karvanová, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53014
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum rozdělený do dvou fází. V praktické části je provedena obsahová analýza pěti sociálních reklam bojujících proti domácímu násilí. Na ni navazují individuální rozhovory, jejichž vyhodnocení přináší doporučení pro tvorbu spotů daného zaměření. Projektová část obsahuje návrh sociální reklamy určený k praktickému využití neziskovou organizací ROSA. |
|
dc.format |
83 s. (135 694 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
emocionální apely
|
cs |
dc.subject |
domácí násilí
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
advertising appeals
|
en |
dc.subject |
emotional appeals
|
en |
dc.subject |
domestic abuse
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.title |
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí |
|
dc.title.alternative |
Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Fight Against Domestic Violence |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with emotional appeals in social advertising communicating the issue of domestic violence. The aim of the thesis is to design a 30second TV and online spot for the Czech non-profit organization ROSA - centrum pro ženy which provides help to abused women. The theoretical part explains terms related to the field of social marketing, social advertising, advertising appeals and specifies research divided into two phases. In the practical part, a content analysis of five social advertisements fighting against domestic violence is carried out. It is followed by individual interviews, whose evaluation brings recommendations for the creation of spots of the given focus. The project part contains a design of social advertising intended for practical use by the non-profit organization ROSA. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65571
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account