Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Karvanová, Anežka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53014
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum rozdělený do dvou fází. V praktické části je provedena obsahová analýza pěti sociálních reklam bojujících proti domácímu násilí. Na ni navazují individuální rozhovory, jejichž vyhodnocení přináší doporučení pro tvorbu spotů daného zaměření. Projektová část obsahuje návrh sociální reklamy určený k praktickému využití neziskovou organizací ROSA.
dc.format 83 s. (135 694 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject domácí násilí cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject domestic abuse en
dc.subject non-profit organization en
dc.title Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
dc.title.alternative Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Fight Against Domestic Violence
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with emotional appeals in social advertising communicating the issue of domestic violence. The aim of the thesis is to design a 30second TV and online spot for the Czech non-profit organization ROSA - centrum pro ženy which provides help to abused women. The theoretical part explains terms related to the field of social marketing, social advertising, advertising appeals and specifies research divided into two phases. In the practical part, a content analysis of five social advertisements fighting against domestic violence is carried out. It is followed by individual interviews, whose evaluation brings recommendations for the creation of spots of the given focus. The project part contains a design of social advertising intended for practical use by the non-profit organization ROSA.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65571
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
karvanová_2023_dp.pdf 2.445Mb PDF View/Open None
karvanová_2023_op.doc 205.5Kb Unknown View/Open None
karvanová_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account