Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Eichlerová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53009
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje odpověď na výzkumné otázky a potřebná data a informace pro samotný projekt. Projektová část navrhuje komunikační kampaň na sociálních sítích Tesla lighting pro německý trh. |
|
dc.format |
91 s. (119 748 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kulturní rozdíly
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
cultural differences
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the research questions and the necessary data and information for the project itself. The project part proposes a Tesla lighting social media communication campaign for the German market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65565
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account