Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Račáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:27Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52988
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti symetrie, tak také výtvarného umění. V praktické části bakalářské práce je zpracována sada aktivit, která je ověřena v mateřské škole a následně evaluována. V závěru je zpracováno doporučení pro praxi v mateřské škole. |
|
dc.format |
81 s. (120 502 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
shodná zobrazení
|
cs |
dc.subject |
symetrie
|
cs |
dc.subject |
výtvarné umění
|
cs |
dc.subject |
zrakové vnímání
|
cs |
dc.subject |
identical views
|
en |
dc.subject |
symmetry
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
visual perception
|
en |
dc.title |
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Symmetry in Fine Arts as a Means of Education of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of application nature. It focuses on the use of symmetry in fine arts as a means of education of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design a set of activities that focus on learning about symmetry in specific works of art and at the same time introduces children to the fine arts. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes the knowledge of both symmetry and fine arts. In the practical part of the bachelor thesis, a set of activities is prepared, which is verified in the kindergarten and subsequently evaluated. At the end, a recommendation for practice in a kindergarten is elaborated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63290
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account