Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Račáková, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52988
dc.description.abstract Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti symetrie, tak také výtvarného umění. V praktické části bakalářské práce je zpracována sada aktivit, která je ověřena v mateřské škole a následně evaluována. V závěru je zpracováno doporučení pro praxi v mateřské škole.
dc.format 81 s. (120 502 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject shodná zobrazení cs
dc.subject symetrie cs
dc.subject výtvarné umění cs
dc.subject zrakové vnímání cs
dc.subject identical views en
dc.subject symmetry en
dc.subject art en
dc.subject visual perception en
dc.title Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
dc.title.alternative Symmetry in Fine Arts as a Means of Education of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is of application nature. It focuses on the use of symmetry in fine arts as a means of education of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design a set of activities that focus on learning about symmetry in specific works of art and at the same time introduces children to the fine arts. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes the knowledge of both symmetry and fine arts. In the practical part of the bachelor thesis, a set of activities is prepared, which is verified in the kindergarten and subsequently evaluated. At the end, a recommendation for practice in a kindergarten is elaborated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63290
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
račáková_2023_dp.pdf 3.536Mb PDF View/Open None
račáková_2023_op.docx 23.62Kb Unknown View/Open None
račáková_2023_vp.docx 26.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account